Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Ruen Plus
Membru Gratuit
0 stars: Fara rating 0 din 0 pareri
Administrare condominiu
30 lei
Rating:
0 stars: 0.00 din 0 pareri
Descriere
In conformitate cu Legea 196/2018, si a Codului Muncii, condominiile pot fi administrate de persoane fizice care detin certificate de competenta profesionala in administrare imobile si atestat obtinut in conditiile legii, persoane fizice autorizate sau persoane juridice a caror obiect principal de activitate este administrarea condominiilor.

Activitatea de administrare include activitati de administrare tehnica si intretinere a proprietatii comune, de administrare financiar contabila si resurse umane.
In conformitate cu prevederile legale si nevoile dumneavostra, va propunem:

1. Administrare tehnica care include:

a) Administrare tehnica a proprietatii comune (societatea noastra dispune de contracte de colaborare cu societati si PFA pentru servicii de intretinere si reparatii instalatii electrice, apa si canalizare, hidroizolatie, curatenie spatii comune si intretinere spatii verzi, cu care Asociatia de proprietari poate incheia sau nu contracte.);
b) Evaluarea anuala si urmarirea comportarii tehnice a cladirii
c) Citire apometre de interior,  anual sau atunci cand 3 luni, consecutive, se constata diferente care depasesc limitele de detectie, intre autocitire si consumul facturat de furnizor.
d) Instiintarea comitetului executiv privind necesitatea interventiei la proprietatea comuna

2. Administrare financiar contabila si resurse umane care include:

a) Servicii de prelucrare date, intocmire, tehnoredactare si remiterea catre Asociatia de proprietari a listelor  de plata a cotelor de contributie la cheltuielile comune si a documentelor si actelor contabile care au stat la baza intocmirii acestora( registru casa, extras cont, facturi furnizori de utilitati si servicii, fisa de calcul a cotelor de contributie la cheltuielile comune);
b) Intocmirea si remiterea lunara a notei de plata cu cod de bare in forma scrisa sau electronica pentru fiecare apartament;
c) Calcularea si includerea in listele de plata a penalitatilor, aplicate de furnizori conform contract de furnizare, sau hotarate de Asociatia de proprietari prin Statut sau Hotararea adunarii generale a proprietarilor
d) Notificarea in scris a restantierilor si sesizarea comitetului executiv cu privire la restantele existente la intocmirea listelor de plata
e) Intocmirea, la solicitarea CEx sau avocatului,  dosarelor pentru recuperarea restantelor
e) Incasarea cotelor de contributie la cheltuielile comune prin:
i. plata card prin www.e-bloc.ro, Pogo si statiile de plata SelfPay
ii. plata numerar prin statiile PayPoint, un-doi si Orange Money,
iii. internet banking direct in contul asociatiei,
f) Intocmire si gestionare CIM
g)  Declarare si plata lunara a contributiilor retinute de angajator
h) Urmarirea/supravegherea personalului angajat si a realizarii contractelor

Nu va promitem sa aveti cote de contributie la cheltuielile comune mai mici, dar va promitem sa stiti intotdeauna Ce? Pe ce? si De ce? platiti sumele respective.
Din Gura in Gura